• Vandaag voor 16:00 besteld, morgen in huis
  • 100% authentiek en orgineel
  • Gratis verzending vanaf €50
  • Pay later with Klarna

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

 

Alle bestellingen worden gratis en kosteloos verzonden. 

 

Wij versturen onze pakketten via PostNL. Het is ook mogelijk om kosteloos bestellingen op te halen bij ons in de winkel. 

 

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

 

Bestellingen die geplaatst worden voor 16:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden. Deze zal je dus in de meeste gevallen binnen 48 uur in huis hebben. Orders die na 16:00 uur geplaatst zijn verzenden we de volgende dag. De verwachte levertijd zal in dit geval 2 tot 3 dagen zijn.

 

Mocht je na 7 dagen je bestelling niet ontvangen hebben, neem dan contact met ons op. 

 

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

 

Je kunt er voor kiezen om de bestelling gratis op te halen bij ons in de winkel. Indien je hebt gekozen voor betalen in de winkel verzoeken we je de betaling binnen 48 uur te voldoen. Helaas is het niet mogelijk om producten langer te reserveren en zullen deze als de betaling uit blijft weer vrij gegeven worden. 

 

Kan ik bij jullie langs komen in de winkel om een item te bekijken?

 

Jazeker, binnen onze openingstijden kun je altijd vrijblijvend bij ons binnen stappen. 

 

Wat zijn jullie openingstijden?

 

Maandag: 13:00 - 17:00
Dinsdag: 10:00 - 17:00
Woensdag: 10:00 - 17:00
Donderdag: 10:00 - 17:00
Vrijdag: 10:00 - 17:00
Zaterdag: 10:00 - 17:00
Zondag: Gesloten

 

Hoe kan ik betalen?

 

Onze betalingen lopen via Mollie. Je kunt er voor kiezen om te betalen met iDeal en Klarna. Indien je er voor kiest om de bestelling op te halen kun je deze ook afrekenen bij ons in de winkel. 

 

Wil je gespreid betalen? Kies dan voor de betaalmethode Klarna.  

 

Wat is jullie retourbeleid?

 

Het is mogelijk om artikelen terug te sturen als deze toch niet helemaal bevallen. Klik hier voor meer informatie over het retourneren. 

 

Zijn al jullie producten echt?

 

Ja, wij onderwerpen alle items in onze winkel aan strenge controles op kwaliteit en echtheid. Wij respecteren de visie en het vakmanschap van de designers en zullen dus nooit namaak producten aanbieden.

 

Krijg ik het product van de foto?

 

Ja, wij werken met enkele stuks. Dat geldt voor zowel de nieuwe als tweedehands producten. De foto's in onze webshop zijn niet bewerkt. Wij gebruiken geen photoshop en/of filters om een goed beeld te kunnen geven van onze producten. Indien je meer beeldmateriaal nodig hebt om een keuze te maken kun je altijd contact met ons opnemen.

 

Waar kan ik terecht met klachten?

 

Mocht je helaas klachten hebben kun je ons een e-mail sturen. We zijn namelijk niet altijd in de gelegenheid om deze telefonisch te behandelen in verband met de drukte in onze de winkels. Indien je ontevreden bent over een product of service kun je ons bereiken op info@danivantoll.nl. We streven er naar om binnen 48 uur te reageren.